Obchodní podmínky

Obchodní a dodací podmínky - maloobchod

1. OBJEDNÁVKA A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při objednávce uveďte Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email, IČ) název produktu a počet ks. Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

 2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

 3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu info@pchlavka.eu.

 4. CENY, PLATBA, DOPRAVA, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. Spotřebitel objednává zboží za ceny uvedené na tomto serveru ve chvíli definitivního potvrzení objednávky. Pro kontrolu obdrží spotřebitel do 24 hodin potvrzující email. 

  • Příkazem - platbu provedete bankovním převodem na náš účet. Zásilka bude odeslána po přijetí částky na náš účet. Pokud nebude úhrada provedena do 14 dnů od zaslání platebních údajů, budeme považovat Vaši objednávku za stornovanou.
  • Hotově - při převzetí zboží dobírkou

Objednané zboží Vám doručíme na území České republiky balíkem České pošty.

Při platbě dobírkou                115 Kč
Při platbě předem                   70 Kč

Postup při přebírání zásilky:

  • Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud bude obal jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  • Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodili, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte.

 5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2 do 3 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

6. DODÁNÍ DAŇOVÉHO A ZÁRUČNÍHO LISTU

 U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad
 

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní. Při odstoupení od smlouvy zašlete nepoškozené zboží zpět na adresu provozovny (Dolní 445, Velké Němčice 69163, okr. Břeclav) společně s průvodním dopisem, kde bude uvedeno číslo účtu spotřebitele, kopií faktury nebo objednávky.


Podmínky odstoupení od smlouvy: 

  • odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné
  • pokud bude zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět zabaleno v jiném obalu, ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci.
  • poštovné a balné a náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník;
  • peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš bankovní účet. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

8. REKLAMACE, ZÁRUKA A SERVIS U ZÁKAZNÍKA

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit dodavateli. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Zboží na reklamaci je třeba zaslat (dopravit) na adresu E-shopu

Reklamace nikdy neposílejte na dobírku, zásilky na dobírku zásadně nepřiebíráme!

Ze zákona má spotřebitel zaručeno, že reklamace bude vyřízena do 30 dnů od převzetí

Obvykle trvá vyřízení reklamace do týdne

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním;
  2. nesprávným použitím výrobku;
  3. nesprávným skladováním.

9. Platba v hotovosti a osobní odběr:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

Telefon: Lze objednat na telefonu 776 190 060, Email:info@pchlavka.eu Odkaz na návody atd.. PC Hlávka Počítače Hlávka © 2018